Corona tiden har ændret vores måde at være kirke og fællesskab på. I flere måneder, kunne vi ikke mødes, og her efter genåbningen, mødes vi stadig med restriktioner og begrænsninger på hvor mange vi må være sammen og hvordan.

Det har været rigtigt godt at mødes igen. Samtidig er det dog også med en fornemmelse af, at vi ikke ved hvordan alle i menigheden har det, og oplever den usædvanlige situation. Både i forhold til hverdagslivet, men også i forhold det kirkelige fællesskab.

Vi har derfor valgt at ringe til hele menigheden. Under mottoet “Vi ringer menigheden hjem” forsørger vi (MR og stab) at ringe til alle husstande i ÅVM i ugerne 41-44.

Vi håber, at dette opleves positivt at få et opsøgende og interesseret opkald fra os , og supplerer alt det I gør for medlemmerne i jeres klynge. Har du lyst og mulighed til at være med til at ringe rundt, så sig gerne til. Vi kunne godt bruge flere på “opkaldsholdet” 🙂