Efter næsten 2 år uden kirkebygning, var der endelig indvielse af den nybyggede kirke 23. januar i år.

Jackiline Hansen, som vi har mødt i ÅVM, var rejst derned og deltog. Jeg havde også planlagt at deltage, sammen med et lille team fra menigheden, men desværre blev det aflyst pga. de øgede restriktioner omkring Covid-19.

I stedet sendte vi en hilsen afsted på video, som blev vist til indvielsen. I Danmark er sådan en hilsen på 3-4 minutter. Men i samtalen med Jackiline var det klart, at alt under 20-30 min. ikke fungerede i deres kontekst. Så det blev en fuld prædiken med tilhørende lykønskninger og hilsner fra menigheden, der blev sendt afsted.

Tak for al den støtte I har været med til at give til projektet gennem de sidste par år.

David Viftrup