I Kirke Planter Net har vi en drøm om at se nye missionale fællesskaber startet. Fællesskaber hvor livet i hverdagen er i centrum, hvor det levede liv afspejler Kristus. Fællesskaber som vokser ved at nye mennesker kommer til tro. Fællesskaber som multipliceres, så endnu flere mennesker bliver nået med evangeliet og nye menigheder kan opstå, fordi mennesker er kommet til tro.

Lad os starte en rejse!
Vi tror, at der i ÅVM sidder cellegruppeledere og klyngeledere, som drømmer om at komme ud på den missionale kant. Mennesker som drømmer om at eksperimentere med mission og længes efter at se nye mennesker komme til tro. Vi tror, at der også er mange præster, som deler denne drøm og længsel. Derfor vil vi gerne invitere  og pionerledere med i læringsforløbet Katapult, hvor du sammen med dit team i løbet af tre samlinger lærer følgende:

at sætte ord på hvad de gode nyheder, så det giver mening i 2016
at starte missionale fællesskaber, hvor mennesker kommer til tro
at oprejse og multiplicere ledere, som selv kan starte fællesskaber

Vores håb er, at disse nye fællesskaber, der kan multipliceres og fællesskaber, hvor mennesker kommer til tro,

Hvis du kan mærke, at dette vækker noget i dig, så gå ind på http://www.kirkeplanternet.dk/#!katapult/c1rw0 og find ud ad, hvordan dig og dit team kan komme med.