Fredag d. 24. marts er du inviteret til en særlig lovsangsaften. Frederik Østerby og hans band vil skabe rum for lovsang og tilbedelse, og undervejs vil der vil blive samlet ind til Kirstine Donskov og virksomheden Dinadi, som hun arbejder for i Nepal. Kirstine blev udsendt fra Aarhus Valgmenighed i januar måned, og vi tror på, at det er vigtigt at støtte hendes missionsarbejde, ikke kun med bøn, men også med penge.

Meget kort sagt, modkæmper Dinadi prostitution og trafficking ved at række ud til kvinderne i området og lære dem at strikke og derigennem give dem mulighed for en lysere fremtid.

David Ingemansen vil holde en kort andagt, og der vil være mulighed for forbøn i løbet af aftenen. Lovsangen vil blive efterfulgt af café, hvor alt overskuddet går til projektet i Nepal.

Deltagelse i arrangementet er gratis.
Hvor?: Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6 Åbyhøj
Hvornår?: 24. marts kl. 19.30 – 23.00