Af Jane Baumgartner-Nielsen

Så er der store nyheder fra børnekirken – byd velkommen til vores nye teamleder for teenklubben: Melanie Kjær Sommer Bach, som præsenterer sig selv her:

Hej!

Jeg hedder Melanie og er 21 år, og jeg glæder mig til at være jeres nye teen leder!

Vi skal meget snart i gang med en vores fantastiske teenklub, hvor vi skal hygge os i godt selskab, lave sjove aktiviteter, snakke om Gud, dele både det gode og det knap så gode i livet som teenager – men frem for alt få nogle gode grin sammen.

Lidt om mig:

• Jeg elsker at være aktiv og har spillet en masse fodbold i løbet af mit liv (og gør stadig)
  • Jeg holder virkelig af at nyde en god kop kaffe med andre mennesker, hvor vi kan få grinet og snakket sammen
  • Jeg er lige gået i gang med at studere jura på 1. semester
  • Jeg bor sammen med 3 unge kvinder, som jeg har gået på Børkop Højskole med
  • Jeg taler måske lidt mærkeligt – fordi jeg lige er flyttet fra Sjælland 🙂 men bare rolig, jeg tror, den er ved at gå væk.
  • Jeg glæder mig til at se jer om onsdagen og søndagen!

Vi ses!

Supplerende kan jeg lige tilføje, at teenklubben går i luften 9/10 kl 19-21 i Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6 – og at alle teens i alderen 7-9. klasser er SÅ velkomne! Man må også gerne tage sine venner med :). Udover Melanie har vi også Andreas Dideriksen på lederteamet.

Har du lyst til at være med som leder, skal du bare sige til – så finder vi sammen ud af, hvordan du bedst kan bidrage til at skabe et godt fællesskab for teenagerne.