Af Christian Nielsen, assistent i børnekirken

Vi er så småt begyndt at starte op i børnekirken igen. Alle områder er klar til gudstjenesterne søndag, og vi har lige haft planlægningsmøde i Frisbee-teamet. Lige om hjørnet vendter også første planlægningsmøde for Teens.

I Frisbee har vi planlagt fra start september til juleafslutning i december, hvor vi har fået lagt et program, som vi glæder os til at udføre med børnene i 4.-6. klasse.

Til dem har vi udarbejdet et tema, som vil være gennemgående alle aftener til Frisbee, hvor vi både skal lave lege udenfor, være inde og lære sammen gennem leg, og varme os ved bål i nogle af de lidt koldere dage. Temaet, vi følger, er “Kvindens frø”, og vi vil både have det med i vores hyggeaftener og følge temaet gennem Bibelen.

Vi glæder os til endnu en sæson i samarbejde med jer og jeres skønne børn!

Kærlig hilsen børnekirketeamet