Kære menighed!
Anders Michaels prædiken søndag d. 12/1 satte nogle tanker igang hos mig, som jeg ved jeg skal handle på. Jeg vil gerne tilbyde min hjælp som mentor til en familie, der er familie på særlige vilkår.
Lad mig kort præsentere mig selv. Jeg er gift med Klaus og sammen har vi Jonathan og Mathilde. Vores børn har bl.a. diagnoserne autisme og ADHD. Det har fra tid til anden givet os store såvel som små udfordringer at navigere i. Ved fælles hjælp og periodevis supervision fra professionelle, har vi fundet et godt fundament til at kunne leve i de udfordringer vi nu engang står i. De erfaringer vi har gjort os, vil jeg gerne dele ud af, så livet måske bliver lidt lettere for en familie i kirken, der også er familie på særlige vilkår.
Jeg vil bl.a. kunne hjælpe med kontakten til det offentlige system. Hvad kan man få af hjælp? Hvordan skriver man en ansøgning osv.
Jeg har mange forslag til hvordan man kan indrette sin hverdag for at stressreducere ens barn.
Hvis du har brug for at fortælle om det sorgfulde i at være forældre på særlige vilkår, lægger jeg gerne ører til. Jeg vil selvfølgelig også meget gerne bede for dig og din familie.
Har ovenstående din interesse? Eller kender du en familie, der kunne være interesseret i ovenstående, så kan jeg kontaktes på mobil nummer 30527530.
Kærlig hilsen
Betina Grøngaard