Hvert år er det en tradition af afholde menighedens årsmøde og årsfest den sidste lørdag i kirkeåret. I år falder dette lørdag d. 28. november.

På grund af omstændighederne med Covid-19 er vi nødt til at tænke anderledes i år end vi plejer. Derfor gør vi følgende:

Årsmødet

Afholdes på normal vis på Mjølnersvej 6 lørdag eftermiddag fra 13.00 – 17.00. Mødet bliver afholdt uden fællessang, og dermed kan vi sidde flere i kirkesalen og foyeren, end vi kan til gudstjenesterne, hvor vi har 2 meters afstand. Denne afstand vil være 1 meter, når vi ikke synger. Vi har dermed mulighed for, at være det antal vi plejer at være til årsfesten, og stadig holde retningslinjerne.

Årsfesten

Efter den mere formelle del, afholder vi normalt en stor fest med fællesspisning, underholdning, lovsang og musik. Da denne del kræver en stor omjustering, og at vi kommer til at sidde endnu tættere ved borde, ser vi det ikke muligt at afholde festen på Mjølnersvej. Vi flytter derfor festen ud i hjemmene og allerhelst i de mindre fællesskaber, hvis Coronaen gør det muligt til den tid. De kommende uger vil afgøre hvordan, og med hvem, vi vil kunne fejre festen med.

Underholdning

Ingen årsfest uden underholdning. Der arbejdes derfor på højtryk på at lave en online og interaktiv fælles underholdning midt på aftenen.

Vi vender tilbage med nærmere informationer om både underholdning og fest sidst i oktober, hvor vi har bedre overblik over muligheder og Covid-19 udviklingen. Her vil vi også kunne melde endelig ud i forhold til de muligheder Covid-19 giver os, for at kunne lave et trygt og godt børneårsmøde inden for retningslinjerne.