Som de to foregående år foretager vi en Naturlig kirkevækst undersøgelse i november, hvor vi måler kirkens sundhedstilstand på 8 parametre.

Selvom coronakrisen her skabt et noget usædvanligt år for os som kirkefællesskab, så oplever vi det stadig vigtigt at bruge undersøgelsen som en pejling på, hvad vi skal have fokus på i det kommende år.

Med vores nye gudstjenestesetup, hvor vi er gået bort fra to seperate gudstjenester og miljøer, ønsker vi i år at lave én undersøgelse der dækker hele menigheden i stedet for en undersøgelse både for et 10 og et 16 mijø.

Rent praktisk er der en række medlemmer som vil blive kontaktet for at deltage i undersøgelsen. Astrid Petterson er i spidsen undersøgelsen, og kommer nok til at kontakte flere af jer, for at kunne kontakte folk fra hele menigheden. Håber I vil være behjælpelig med det 🙂