I Frisbee (4-6. Klasse) har vi et godt lederteamsamarbejde, hvor vi spiser, hygger, deler liv og griner sammen.

Børnene i Frisbee oplever at blive set og hørt. De har et godt fællesskab med hinanden. Mange af børnene giver udtryk for glæden ved at være sammen med andre, der tror på Gud, samt lære mere om Gud og have fællesskab med Ham.

Som ledere øver vi os meget i forskellige måder at være ledere på. Vi har lige nu en klubstruktur, hvor der er rig mulighed for at være sammen med børnene på to-tre mandshånd, og vi har nogle rigtig gode aftener.

En Frisbee aften slutter altid af med en andagt. Her skiftes vi ledere til at fortælle nogle refleksioner eller historier om Gud; børnene er også begyndt at holde andagter.

Om søndagen er vi to ledere, som sammen underviser og leger med børnene ud fra en tekst eller et tema fra Bibelen. Vi har hver en søndag måneden.

Vi er 5-6 ledere nu – og vi mangler flere! Kom gerne på besøg en aften og oplev det varme fællesskab.

Faktaboks:

Frisbee: 4-6. klasse 48 børn