ÅVM i sommerferien

Sommeren er ved at være over os, hvilket på naturlig vis påvirker hverdagen i ÅVM. De primære ændringer i sommeren er:

Gudstjenester:

Der afholdes formiddagsgudstjeneste søndag d. 8. juni kl. 10.00, og en sommergudstjeneste søndag d. 29. juli kl. 10.00

Ferie:

Sekretariatet holder ferie lukket i uge 28-30. Hvis du i den periode har behov for at tale med en præst i forbindelse med akut krise, så ring på tlf. 31 40 17 07.

Opstår der et akut behov for få fat i sekretariatet, kan der ringes på tlf. 31 72 19 28

Sommeroase:

Mange af os mødes på sommeroase, hvor vi som sædvanlig ligger samlet som menighed, men opdelt i grupper, som vi hver især har været med til at skabe.

David Viftrup er overordnet høvding for ÅVM på sommeroase, og koordinerer de praktiske opgaver, som hvert år deles ud til de enkelte menigheder. Han vil op til sommeroase kontakte alle der har oprettet en gruppe, og dermed taget gruppehøvdinghvervet på sig, angående hvilke opgaver den enkelte gruppe gerne skal hjælpe med i løbet af ugen.

Har du spørgsmål under sommeroase til praktiske forhold eller ÅVM generelt, så tag gerne fat i David på tlf. 22 63 69 54.

Med ønsket om en rigtig god sommer

ÅVM Sekretariatet