Et af vores partnerskaber i global mission er KIT, hvorigennem vi støtter Christian Mercy Ministries i Rwanda, hvor Jackiline Hansen leder arbejdet.

På grund af større krav til kirkebygninger i forbindelse med coronaen, har man været nødt at bygge en helt ny bygning. Jackiline er gået i gang med at bygge kirken, selvom de stadig mangler de sidste penge til at færdiggøre den. Hun fortæller, at ÅVM har båret det klart største læs ved at støtte med ca. 70.000 kr. til projektet over de sidste 6 måneder. Dette udgør ca. 80% af alle de penge, der er samlet ind.

Der mangler lige nu omkring 20.000 for at kunne gøre byggeriet færdigt. I nedenstående billeder er det muligt at se glimt fra fra byggeprocessen.

Tak for alle bidrag til projektet.