Af David Munch, studentermedhjælper

Så er teenklubben skudt godt i gang i det nyt år.

Vi er så glade for alle kirkens skønne teenagere, at vi har opgraderet teenklubben fra hver anden til hver onsdag! Det er superfedt. Det vil sige at der nu både er teenklub hver søndag og onsdag.

Vi har brugt tid på at lovsynge sammen, snakke om Gud sammen, bede sammen og hygge os sammen med spil, konkurrencer og kage. Til teenklub om onsdagen veksles der mellem at have sjove aktiviteter og et særligt fokus på Gud.

Vi drømmer om at være et fællesskab, der vokser i vores relation til vores himmelske Far og hinanden. For endnu bedre at kunne udleve denne vision, drømmer vi også særligt om flere ledere i denne tid. Hvis du kunne være interesseret i at blive en del af teenklubbens lederteam eller tænker på en anden, kan du kontakte mig på davidmunch@valgmenighed.dk eller messenger.

Vi er taknemmelige for hver og en af vores teenagere, som Gud kender, elsker og har gode planer for. Vær gerne med til at bede for teenagerne!