Kære menighed
Menighedsrådet har besluttet at bede for Guds retning for kirken og for Hans kaldelse af den nye valgmenighedspræst, hver tirsdag i mindst en halv time.
Det vil vi meget gerne invitere hele menigheden med ind i.
Tidspunktet er ikke fast; du/I kan bede når som helst på dagen det passer dig/jer bedst, og hvor det passer jer bedst. Men lad os gøre det sammen hver tirsdag, indtil Gud viser os Sin vej og kalder den præst, Han ved, der bliver det bedste match for vores menighed i Hans timing.

Jeg håber på, at nogle af os kan mødes nede i kirken og bede sammen om tirsdagen – eller at nogle af jer samles i hjemmene og beder sammen. Men brug endelig også tiden alene sammen med vores himmelske far.

Hvis Ånden taler til jer om noget konkret, så del det endelig med os i menighedsrådet!

Venlig hilsen og Guds fred,
Kristina, MR, medlemsansvarlig