Af David Viftrup

Så er frivillig fredag skudt i gang. 3 personer er blevet fast tilknyttet om fredagen, mens frivillige i andre funktioner løbende lægger deres opgaver denne dag.

På frivillig fredag samles lønnet og frivillig stab, med fokus på at udvikle menighedens arbejde med de kompetencer, der er til stede i gruppen. Annika Kamm, Mogens Frandsen og Heine Hoon er alle blevet en del af frivillig fredag stab, og en mere er på vej. Derudover bruges fredagen til, at andre frivillige initiativer kan knytte sig til. De sidste to fredage har Allan Madsen og Thomas Kristensen blandt andet skiftet al nødlys m.m. i kirken. Et kæmpe arbejde.

Der er også flere, der melder sig til på baggrund af de opslåede stillinger, og løser dem på andre tidspunkter end fredage. Tak for det. Det har kæmpe værdi.

Vi vil stadig gerne invitere alle, der har mulighed for at deltage. Der er brug for nye og flere kompetencer til at arbejde på vores vision. #MedGudforAarhusogverden

Så tag fat i os, og vend mulighederne og dine drømme med os. Skal du løse en frivillige opgave, så kom ned på Mjølnersvej og løs den en fredag sammen med os.

Vi mødes hver fredag kl. 8.30 og begynder dagen med lovsang, bøn og udrustende undervisning. Derefter arbejdes der rundt i huset. Til de helt friske er der morgenmad kl. 8.10

Se mere på hjemmesiden