På søndag får vi igen mulighed for at åbne op for børnekirken under gudstjenesten. Det glæder vi os meget til – efter 4 måneders zoom-børnekirke og 30 minutters familiegudstjenester.

Frisbee (juniorklubben) og teenklubben har allerede mødtes nogle uger udendørs til klubaftener, og er godt i gang igen.

Under prædiken på søndag vil børnene mødes i aldersinddelte grupper:

• Noahs Ark: Førskolebørn
  • Bataljon: 0-3 kl
  • Frisbee: 4-6 kl.
  • Teens 7-10 kl).

Aldersinddelingen er vejledende. Det vigtigste er, at børnene føler sig trygge og velkomne.

Da det nu er meget længe siden, vi sidst har været samlet i børnekirken fysisk, vil jeg opfordre forældre til de yngste børn til at sidde med i børnekirken. Forældre er altid MEGET velkomne i børnekirken og er af stor betydning for, at børnene ser og mærker, at kirken er vigtig og vedkommende.

Henover året har der været en naturlig udskiftning af lederne i de forskellige grupper – og vi har nu brug for nye frivillige, der er klar til at give en hånd med som leder i både Noahs ark, Bataljonen og i Frisbee. Tag gerne kontakt til mig på jane@valgmenighed.dk eller ring på 30680361 og hør meget mere om det privilegium, det er, at være med til at lave kirke i børnehøjde.

Glæder mig til at se jer alle på søndag!

Kh.

Jane Baumgartner