Af David Viftrup

På sekretariatet er fokus blevet rettet ind mod årsmødet og årsfesten d. 1. december. Husk at få den dato i kalenderen 🙂

I løbet af uge 43 indledes tilsagns runden, hvor alle medlemmer på mail bliver spurgt om tilsagn for 2019. Det medfører en del opgaver i forhold af få it systemet sat op og opfølgning på tilbagemeldingerne, som specielt Klaus får travlt med. Tag gerne fat i os, hvis der er spørgsmål undervejs.

Derefter følger tilmelding til og planlægning af selve årsmødet med tilhørende fest. Camilla Hessellund er sat i spidsen for planlægningen af årsfesten, mens DLT og MR fokuserer på årsmødet. Nærmere info om dette kommer over de næste par uger.

Som bekendt er Michael Bech Nielsen stoppet som administrativ koordinator, da han fik nyt job. Han havde sidste arbejdsdag d. 15. september. I første omgang har vi valgt ikke at ansætte en ny i jobbet, og har fordelt arbejdsopgaverne internt og involverer flere frivillige. Har du timer til rådighed, så sig til 🙂

I august/september havde også et par begivenheder, vi godt kunne have været foruden.  

I uge 33 forårsagede et skybrud en oversvømmelse i kælderen, så den har skullet tømmes og tørlægges, og efterfølgende lægges nyt gulv på. Dette er nu på færdiggjort, og kælderen er i brug igen og de forskellige bands har indtaget øvelokalet igen

I uge 36 var der indbrud lørdag morgen, hvor tyven kom ind gennem døren på første sal i den vestvendte rotunde. Heldigvis har vi ikke kunnet registrere noget stjålet, og skaderne var derfor kun på de døre, han er brudt igennem.

Begge dele er heldigvis dækket af forsikringen og kommet godt på plads igen.

Vi håber I oplever os tilgængelige og får svar på jeres spørgsmål, når I har nogen. Lægger I mærke til ting, vi kan forbedre, så tag gerne fat i os 🙂

Mange hilsener

ÅVM sekretariatet

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *